Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Είσαι το Κάρμα μου, το ξέρεις..??

Το έχουμε πιάσει το θέμα αυτό, από τα μαλλιά μου φαίνεται, όμως με έχει ξετρελάνει!! Μπορώ να γράφω ασταμάτητα, για το Κάρμα, το δικό μου και το δικό σου, αφού πλέον είμαι σίγουρη για αυτό! Προηγούμενες ζωές. Πιστεύετε? Εγώ ναι! Πόσο τυχαία μπορεί να
είναι μια συνάντηση? Μια γνωριμία. Μια σχέση, που μόνο ο τίτλος αυτός δε της αρμόζει..

Όμως όταν σε κοιτώ χάνομαι, ταξιδεύω μαζί σου και ας μην έχουμε πάει πουθενά, παρέα! Δε πειράζει, πάντα είμαι δίπλα σου, ακόμα και στην άκρη της γης να φτάσεις, θα κρατάς και θα κρατώ αυτή τη ρημάδα τη σκέψη, που περισσότερο μοιάζει σαν ηφαίστειο, έτοιμο να εκραγεί και να είσαι σίγουρος μωρό μου, ότι αυτό που θα βγει από κει μέσα δε θα είναι μια απλή λάβα, αλλά η μαγεία του απόλυτου έρωτα..

Σε βρήκα μια φορά, σε έχασα άλλες τόσες αλλά πάντα ο δρόμος σου, ήταν δρόμος μου, πόσο παράξενο μπορεί να είναι αυτό?
Βρέθηκα μακριά, διέσχισα θάλασσες, γνώρισα έρωτες, όμως σα το δικό σου, ποτέ ξανά! Χάθηκα σε περιπέτειες, ξέχασα, όμως όταν επέστρεψα, κάτι με οδήγησε εκεί, σε εκείνο το στενό, έπρεπε να έρθω, να σε ξανά βρω..
Πόσο καιρό αναρωτιόμουν, εγώ το πιο αδιάφορο πλάσμα που υπάρχει, για εκείνο το στενό, τι έκρυβε, ποιο ήταν το μυστικό του, γιατί έπρεπε να μάθω? Τι με οδήγησε εκεί? Και έμαθα, είδα εσένα, σε συνάντησα ξανά, μετά από χρόνια και θυμήθηκα… …και θυμήθηκα περισσότερο.. χαμογέλασα και σκέφτηκα.. Ποιος?
 ..και χιλιάδες εικόνες, αληθινές εκείνες, από ένα παρελθόν, ξεδίπλωσαν μπροστά μου και ένιωσα, μια χαρά, μια ευτυχία, μια γαλήνη, αφού .. Σε βρήκα.. και τώρα πια ποτέ δε θα σε ξανά αφήσω..

 Είσαι το Κάρμα μου.. μη φοβάσαι.. πίστεψέ το καλύτερα!!

Καλό Βράδυ..

magicfariel