Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Το Κακό Σου Μάτι Φταίει για Όλα!!!!

Τι ήθελα και έφυγα, να πάω στη μαμά μου
να φωνάξω και τη κολλητή
να την ενημερώσω για τα δικά μου..

Γέλια, χάχανα παντού και πονηρές κουβέντες
της είπα τα μαντάτα μου, τις αταξίες μου ότι
έκανα της προηγούμενες ημέρες!

Και δώσε του γέλιο και χαρά, εμείς οι κάργιες βγάλαμε τα φτυάρια τα χρυσά και σας θάψαμε εσάς τους άντρες!


Κάποιος είχε ρόλο πρωταγωνιστικό, το ένιωσε το μωρό μου
και ας ήταν κάπου μακριά ένα ρεύμα το χτύπησε το γλυκό μου!!

Όμως αυτή τη φορά, δε έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια,
ξεκίνησε και αυτό να λέει κουβέντες για εμένα!
Ήμουν σίγουρη για αυτό, αφού είχα προειδοποιήσει
ότι πάω για κουτσομπολιό και ότι άλλο ..ας προκύψει!

Μου έστειλε τα μάγια του και τη γλωσσοφαγιά του
και πήγα και έπεσα μάνα μου μέσα σε ένα τεράστιο λάκκο!

Άλλος έβγαλε το φτυάρι και άλλος με έχωσε μέσα
μα τι κακό με βρήκε ξαφνικά, τι έπαθα η κλώσα..!@

Το κακό σου μάτι, εκείνο το αστραφτερό, τα φταίει όλα
που ακόμα και αν καιρό έχεις να με δεις μου την έριξες τη φόλα!

Το ξέρω είσαι μάγος δυνατός και κακιασμένος
όμως εγώ μανάρι μου τρελό το μεταφράζω… ως ερωτευμένος..!!

Φιλάκια…

magicfariel