Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Έρωτα θέλω να σου Κάνω..!!

Έχουμε νύχτες αρκετές να μιλήσουμε για το κ. Έρωτα! Μη το πάρει και επάνω του, γιατί δε πρέπει, κάνει κακό!

Ζεσταίνουν τα βράδια, κάθε μέρα και πιο πολύ και μου αρέσει, γιατί έτσι σε σκέφτομαι περισσότερο, σε
αισθάνομαι πιο κοντά και αν και δε με αγγίζεις, κάτι θερμό νιώθω, να είναι η ανάσα σου?
Να είναι η καρδιά σου.?? Μη μου πεις πως είναι κάτι άλλο, θα τρελαθώ!!!

Αχ αυτά τα μάτια σου, εκείνα τα μαγεμένα,
που κάθε φορά που με κοιτούν κάνουν τα κύτταρά μου να χορεύουν σα τρελαμένα!



Κλείσε τα για μια φορά, άσε με να στα φιλήσω 
να σου ψιθυρίσω εκείνα τα βρομόλογα
όχι δε θα σε νανουρίσω!

Έρωτα θέλω να σου κάνω τρυφερό και αισθησιακό
να σε φιλώ από κάτω προς τα πάνω
και να σου λέω πόσο σε ποθώ!

Θα ξεκινήσω από τα άκρα που τόσο σου αρέσουν
όχι δε θα σε γδύσω μονομιάς αφού τα δύσκολα είναι αυτά,
τα ωραία τα βασανιστικά νομίζω.. θα μας δέσουν!!

Θα σε φιλώ και θα σε δαγκώνω, μια και έξω
να σε πονώ, να φωνάζεις, σε θέλω.. ναι μωρό μου,
άσε με να πέσω
σε εκείνα τα πατώματα, με τις ζέβρες ξαπλωμένες
μου αρέσουν και αυτά, μου θυμίζουν κάτι από ζωές περασμένες..!!

Άσε με εγώ να οδηγήσω το χορό,
να σου δείξω πόσο σε θέλω απόψε
έρωτα να σου κάνω τρελό..
αχ.. άναψε εκείνα τα κεριά
και ασε τα υπόλοιπα σε εμένα..


Καλό Βράδυ κύριε Έρωτα..

magicfariel