Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Άσε με να γίνω και εγώ εκείνο το «Κακό»… κορίτσι..!!

Μπορεί να μη μου φαίνεται
αγγελικό πρόσωπο να έχω
όμως κάνω και εγώ εκείνες τις σκέψεις τις κακές και το μυαλό μου χάνω!!

Θέλω να
σε στριμώξω σε μια γωνιά
να σε βουτήξω κανονικά
τα χείλη μου να ακουμπήσω πάνω σου,
να σου δώσω φιλιά καυτά
τα μπράτσα σου να πιάσω με δύναμη
και να ξεκινήσουμε εκείνα τα βογγητά!

Οι μουσικές να είναι σκοτεινές και πολύ φευγάτες
να ταξιδέψει όλο μας το είναι σε μέρη που δεν ήσουν ούτε καν εχθές, θυμάσαι?

Θέλω να σε δαγκώσω, να σε πονέσω, όμως απαλά
και μετά να σε γλύψω, έτσι για να νιώσεις λίγο πιο ζεστά..

Ξεφεύγουμε νομίζω, όμως όχι δε θα ντραπώ
έχει βραδιάσει κιόλας και μπορώ ότι θέλω να ονειρευτώ!

Να συνεχίσω, ή να σταματήσω, μωρό μου φοβερό
θέλω να χουφτώσω, τα πάντα σου και εκείνο το κώλο, το σφιχτό!!

Κολάζομαι σου λέω, έχασα τον Άγγελο ξανά
δες τι καθρεπτίζουν τα μάτια μου βγάζουν φλόγες, έτσι ξαφνικά!

..καλησπέρα κύριε Έρωτα..

magicfariel