Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Hello Stranger...!

Εμφανίσθηκε ξανά, εκείνος ο μυστήριος ο τύπος!

Με ακολουθεί, με παρακολουθεί, έχει εισβάλει στο χώρο μου, μήπως είσαι εσύ, μήπως??

Γιατί δε φανερώνεσαι, για να σε δω,
να μάθω και εγώ να
ανακαλύψω,
ποιος είσαι τελικά, πίσω από αυτό το ψιλό, το σκοτεινό το τοίχος!!

Δείξε μου το πρόσωπό σου, να δω ποιος είσαι
αφού κάθε φορά που σε προκαλώ
κάτι συμβαίνει στο δικό μου blog
φανερώνεσαι μεν, αλλά επιμένω, ποιος είσαι??

Μήπως σου φαίνονται παράξενα αυτά που γράφω
αγαπώ μανάρι μου και πρέπει απο μέσα μου να τα βγάλω!

Ξεδίνω λεκτικά και εγκεφαλικά, σχεδόν κάθε μέρα
αφού δεν είσαι πουθενά σε κανένα χάρτη, ούτε κάπου εκεί παρά πέρα!

Συγγνώμη αν σε αναστατώνω και σε ταράζω
όμως βρήκα το τρόπο μωράκι μου γλυκό
το μυστικό σου για να μάθω!

Έχω υπομονή γαϊδουρινή,
θα έπρεπε να το είχες καταλάβει
είμαι μια γυναίκα διαφορετική
καμία σχέση με εκείνη την "άλλη"!!

Προσμένω, με πάθος την ώρα εκείνη
που θα μου πεις
και εσύ ένα hello
και επιτέλους να μάθω τι σου τη δίνει..!!

magicfariel