Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Φοβάμαι.. τρέμω.. και ας μη Φαίνεται!

Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι ακόμα και τη σκιά μου.. Δε το δείχνω γιατί δεν αφορά κανέναν, όμως τρέμω κάθε πρωί που ξυπνάω, τι θα βρω, τι θα συναντήσω! Δεν ενοχλώ κανέναν, δεν ασχολούμαι με κανέναν, όμως νιώθω
μια αρνητική αύρα να περιφέρεται γύρω από εμένα, κάθε μέρα και πιο πολύ!



Σήμερα κλείνουμε μήνα, εδώ παρέα, που blogg..άρουμε, που τα λέμε λίγο πιο ανοιχτά, που ταξιδεύουμε παρέα, με εκείνον τον κ. Έρωτα!

Τα καταφέραμε, κάθε μέρα και πιο πολλοί μπαίνουν στη παρέα μας, μεταμορφώνονται σε ξωτικά έστω για λίγο και σκέφτονται ρομαντικά, αγαπησιάρικα, θυμούνται, γελούν, νευριάζουν, για στιγμές που έζησαν και ζουν και θα υπάρχουν για πάντα…

Αυτός είναι ο δικός μας μαγικός ο κόσμος.. Της MagicF’Ariel..!!

Σε μια σύγχυση βρίσκομαι, αφού εκεί που χαμογελώ, χαίρομαι, γιατί βρήκα ξανά τον εαυτό μου, παρέα με εσάς, γιατί μαζί το κάνουμε αυτό το μαγικό, μόνη μου δεν έχει καμία σημασία.. Έτσι δεν είναι..??

Από την άλλη τρέμω, στην αύρα εκείνη τη τόσο σκοτεινή, που θέλει να με κατασπαράξει και να με αφανίσει, γιατί ζηλεύει τη μαγεία μας, το δάσος μας, τα λουλούδια μας και αναρωτιέται γιατί ακόμα να υπάρχουν όλα αυτά, σε ένα κόσμο που διαλύεται και καταστρέφεται μέρα με τη μέρα..??

Θα το παλέψουμε και αυτό, θα το προσπεράσουμε και αυτό, γιατί και αυτή η μάχη είναι κάτι που με κάνει πιο δυνατή μέρα με τη μέρα, άσχετα αν η ανασφάλειά μου βρίσκεται στα κόκκινα!

Μια δοκιμασία είναι, που θα αφήσει μια εμπειρία, για κάποιο λόγο..

Σας ευχαριστώ όλους….!!!!!!!

magicfariel