Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Το Αμίλητο Νερό… είναι και αυτό μαγικό!

Τι να σου πω, τι να σου πω,
πρέπει να έχεις πιει το αμίλητο νερό
δώσε και σε εμένα λίγο,
μπας και βγάλω το σκασμό!!

Σιγά μη σου κάνω τη χάρη αφού δεν την αξίζεις και πολύ
προτιμώ να
μιλάω και πάλι ασταμάτητα, μέχρι το πρωί!

Στο είπα μια, στο είπα δυο μου λείπεις και θέλω να σε ξανά δω!
Όμως έτσι που το πας το μόνο που καταφέρνεις είναι τα νεύρα μου να σπας!!

Πώς αντέχεις τόσο καιρό να κάνεις τη πάπια, απορώ!
Δώσε λίγη σημασία στο μωρό αργοπεθαίνω και άλλο δε μπορώ!

Σιγά μη μου κάνεις εσύ το χατίρι
να με βασανίζεις σου αρέσει
όμως απόψε θα κάνω χαρακίρι
ακόμα και με τις ίδιες τις απλές τις λέξεις..

Το αμίλητο νερό είναι αυτό που έχεις πιει
γιατί ξέρεις ότι και αυτό μαγικό είναι
αφού είναι ο τρόπος που έτσι φέρεσαι εσύ..
και σου καλύπτει όλο σου το είναι!

Καλό βράδυ να έχεις, άτακτο μωρό
κάπου θα σε συναντήσω,
να σου πω το Σ’Αγαπώ
και στο μάγουλο να σε φιλήσω, γιατί έτσι θέλω εγώ!!!!

magicfariel