Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Σε Νιώθω κάθε μέρα όλο και πιο Κοντά!

Να’ναι ιδέα μου, δε ξέρω, όμως σε σκέφτομαι πολύ
τα δυο σου μάτια είναι εδώ μπροστά μου και μου μιλούν, όπως θα έκανες και εσύ..

Μου λείπεις και το ξέρεις δε κάνεις όμως κάτι για αυτό κάπου πήγες, κάτι
να φέρεις όμως χάθηκες στο επόμενο στενό!

Νομίζω ζεστάθηκε η καρδιά σου έτσι ξαφνικά βρήκες κάτι από τον εαυτό σου και χαμογέλασες ξανά!
Για αυτό είμαι εδώ μωρό μου για να σε φροντίζω και να σε αγαπώ γύρνα πίσω γρήγορα, μου λείπεις και θα τρελαθώ!

Κάθε μέρα θα σου γράφω, ποιήματα και ρομαντζάδες
τη προσοχή σου να τραβώ από αυτές που συναναστρέφεσαι τις κάργιες!


Είμαι γυναίκα διαφορετική και θα σου το αποδείξω
μόλις η αληθινή μου ταυτότητα αποκαλυφθεί να είσαι σίγουρος ότι θα σε συγκλονίσω!

Είσαι δίπλα μου, σε νιώθω κάθε μέρα όλο και πιο πολύ
φανερώσου επιτέλους να δω εσένα την αγάπη μου τη τρελή..

Καλό Βράδυ… κ. Έρωτα!

magicfariel