Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Είμαι Φάντασμα Γυναίκα..!@

Πόσο θα ήθελα να γινόμουν ένα φαντασματάκι, έτσι για απόψε.. Όχι απο εκείνα με τα λευκά τα σεντόνια, αλλά απο τα αόρατα, που αφήνουν μια γλυκιά αίσθηση που προκαλούν ένα ρίγος, απο αυτά που ψιθυρίζουν
απαλά λόγια αγάπης και έρωτα..

Ξέρω πού θα πάω, ποιον θα δω ποιον θα τσιγκλήσω, και θα φιλήσω εκεί στο λαιμό..




Θα κρυφτώ στο δωμάτιό σου, να το ξέρεις γλυκό μου ξωτικό και θα προσμένω εκείνη την ώρα που θα είσαι μόνος, για να έρθω εκεί να σου πω..

Όχι δε θα είναι αθώο το πείραγμά μου, θα είναι άκρως αμαρτωλό,
το νιώθεις εκείνο το αεράκι, εγώ το στέλνω, γιατί θέλω να σε δω..

πόσο θα αναστατωθείς γλυκό μου, έτσι ξαφνικά όμως δε θα σταματήσω ακόμα, πριν σου δώσω εκείνα τα φιλιά..

Με τα χείλη σου θα παίξω, άντρα μου εσύ, τα μπράτσα σου θα χαιδέψω και θα προχωρήσω ακόμα πιο πολύ..

Είμαι φάντασμα γυναίκα, θα το έχεις φανταστεί, μια χάνομαι στα ξένα, μη εμφανίζομαι εκεί..

Η αύρα μου έχει αλλάξει χρώμα, έχει γίνει ροδαλί καίγομαι σου λέω πάει το φάντασμα είναι έτοιμο να αποκαλυφθεί..

Εξαφανίζομαι για απόψε, όμως θα σε ξανά δω κάπου στα όνειρά μου που και εκεί ακόμα σε ποθώ..

magicfariel