Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Ξέρεις... είσαι Άτακτο Αγόρι..!!

.. κάθε φορά που σου λέω αυτή τη λέξη.. "ξέρεις" .. είμαι σίγουρη οτι εκνευρίζεσαι, όμως μ'αρέσει να σε πειράζω όσο ποτέ!

Παίζω με τις λέξεις, θα το έχεις καταλάβει, αλλά αγόρι μου ωραίο, το παιχνίδι είναι αυτό που γουστάρω και τη δική σου την αγάπη!

 ..Θα σου αποκαλύψω αυτά που
θέλω, λίγο-λίγο, γιατί έρωτας είναι αυτός και έχω έρθει για να μείνω!


Είσαι Άτακτο Αγόρι, νομίζω στο έχω ξανά πει για αυτό και εγώ θα συνεχίσω να κάνω τη τρελή..

Δε θα σου πω τα πάντα, θα σου βάλω εκείνα τα αινίγματα, να ταξιδέψει το μυαλό σου, γεμάτο απο ερωτήματα..

Ξέρεις.. και τώρα παίζω, η διαίσθησή μου στα κόκκινα έχω και εκείνα τα οράματα, σε βλέπω, μη φοβάσαι..

μήπως ένιωσες το αεράκι το δροσερό? Εγώ το έφερα κοντά σου, για να σου χαιδέψει το λαιμό..

Ξέρεις.. και εγώ σε νιώθω και σε σκέφτομαι πολύ όμως κάνε πέρα τον εγωισμό σου και δώσε μου εκείνο το φιλί..

Καλό Βράδυ ..Άτακτο Αγόρι..

magicfariel