Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Γιατί Σε Σκέφτομαι τόσο Πολύ..? Γιατί..???

Να φταίει η μουσική, που κάθε μέρα είναι και αυτή πιο ξεσηκωτική και πιο ερωτική?

Να φταίνε τα σύννεφα που ταξιδεύουν προς
το Νότο??

Μήπως είναι εκείνη αύρα σου, η τόσο ωραία που για ακόμα μια φορά βρίσκεται δίπλα μου και μου μιλά..?

Τι είναι αυτό που με έχει κάνει να σε σκέφτομαι τόσο πολύ, να θέλω να πετάξω προς την αγκαλιά σου σα το πιο φανταστικό, πολύχρωμο, πουλί!

Ξέδωσα το πρωί, όμως είμαι πάλι φορτισμένη γιατί να σε σκέφτομαι τόσο πολύ και να νιώθω κάπως αγχωμένη πες μου, γιατί, γιατί, γιατί?

Δε νομίζω να σε αντικρύσω ξανά μέσα στα μάτια, μετά από όλα αυτά, ντρέπομαι, γίνομαι κάθε μέρα πιο κομμάτια.. αλλά δε πειράζει θα τα προσπεράσουμε με εκείνα τα φιλιά..

Στείλε μου εκείνο το σημάδι σου το διαφορετικό θα το καταλάβω και ας είναι νοερό..

Σε σκέφτομαι μωρό, ακόμα πιο πολύ να σου δώσω το τηλέφωνό μου, μπας και μου μιλήσεις κάποια μέρα και εσύ..??

magicfariel