Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Το Όνειρο της Ημέρας..!@

Πόσο πολύ θα ήθελα να ξυπνήσω σήμερα, κάπου στις Μπαχάμες, στον Άγιο Μαυρίκιο, ή ακόμα και στη Χαβάη! Ναι θέλω νησιά τροπικά, ήρεμα, με καταγάλανα νερά και κάποιον να μου
κάνει μασάζ όλη μέρα... Και έρωτα να μου κάνει, δεν έχω κανένα πρόβλημα..!!




Αχ και βαχ και αναστενάζω, γιατί τι σχέση έχει το γραφείο, τα νούμερα και τα λεφτά, με το όνειρο αυτό?? Απολύτως καμία..

Ναι θέλω να αράξω κάτω απο ένα φοίνικα, να πίνω τα κοκτέιλ μου και όχι μόνο.. να χάνομαι στο απέραντο γαλάζιο και να ακούω μόνο τα πουλάκια να κελαηδούν, τους ήχους της ζούγκλας καλύτερα και κάποιον να μου ψιθυρίζει.. "Έλα μέσα, έχω κάτι να σου δείξω.. πολύ καλό.." Χα χα χα .. μη πηγαίνει ο νους σας σε κάτι πονηρό.. υπάρχουν πολλά καλά στο κόσμο αυτό...

Και τώρα πρέπει να κλείσω, και δε θέλω.. Θέλω να μείνω εδώ και να ταξιδεύω παρέα μαζί σας... Δε γίνεται όμως!!

Καλημέρα ξανά και ξανά..

magicfariel