Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Σύμπτωση ή Παραλογισμός..??

Ξυπνάω και τι βλέπω..??
Το Όνομά Σου!!
Βάζω ραδιόφωνο και τι ακούω??
Το Όνομά Σου!!

Μπα ιδέα μου θα είναι.. Έχω τρελαθεί!

Η ημέρα μου κυλάει αμέριμνα και χαρωπά, να ένα
αυτοκίνητο στο δρόμο που γράφει το Όνομά Σου παραδίπλα!

Έχω αρχίσει και τις κόβω, ναι τις φλέβες μου κανονικά
αφού πλέον πιστεύω,
πώς κάποιος μου κάνει πλάκα!

Ντάξει έχουν και άλλοι το Όνομά Σου, δεν είσαι ο μοναδικός όμως έχουμε γεμίσει από Συμπτώσεις, δεν αναρωτιέσαι, μωρό μου πώς..??

Παραλογίζομαι σου λέω, δεν είναι τίποτα από αυτά αληθινά, όμως έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι, μήπως να ξεκινήσω να πιστεύω στα σημάδια αυτά??

Δε γίνεται σου λέω, έχω τρελαθεί παντού το όνομά σου βλέπω, νομίζω είσαι και εσύ κάπου εκεί..

Μπα θα σου γυρίσω πλάτη, έτσι για να δω θα έρθεις να μου μιλήσεις να μου πεις.. «Γεια σου Μωρό..»?

Θα ακολουθήσω τις Συμπτώσεις, είναι παράξενες και αυτές, έχουν τα δικά σου χούγια και μου μυρίζουν ζαβολιές..

magicfariel