Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Γλυκό Καλοκαιράκι, hello..

Απόγευμα, ο ήλιος μόλις έχει πέσει και σκέφτομαι να ταξιδέψω μέσα από αυτή τη φωτογραφία, σε αυτό το τοπίο, να φανταστώ ότι είμαι εκεί σε ένα πύργο, ψηλό, πέτρινο και αγναντεύω εκείνο το ιστιοφόρο, να πλέει στα ήρεμα νερά και να με
νανουρίζει τόσο γλυκά, αχ τι ωραίο που είναι αυτό το δώρο..



Λατρεύω αυτά τα χρώματα, με ηρεμούν, μου ζεσταίνουν τη καρδιά, γλυκαίνει το πρόσωπό μου, αφού είναι τόσο φυσικά, τόσο όμορφα, κάτι σα πίνακας ζωγραφικής, όμως η φαντασία είναι η φύση η ίδια και οι στιγμές της..

Έλα να με πάρεις γλυκέ μου καπετάνιε, πλησίασε πιο κοντά, πριν βραδιάσει γιατί μετά μόνο τα αστέρια θα φεγγίζουν και δε ξέρω αν απόψε θα έχει ξαστεριά..
Κάνε λίγο πιο γρήγορα, ξέχασε για λίγο τον αέρα, αφού δε φυσά, βάλε μπρος τις μηχανές και πλησίασε πιο κοντά.. τώρα σε βλέπω πιο καθαρά!!

Έλα να ζήσουμε το παραμύθι, είμαι φυλακισμένη δε το βλέπεις, κάποιος με άφησε εδώ δε το καταλαβαίνεις..??
Ο ήλιος πέφτει, είναι πιο ζεστός, μου αρέσει, γίνεσαι και εσύ πιο αμαρτωλός..
Έλα καπετάνιε μου στο Αιγαίο να με αποπλανήσεις μεσοπέλαγα να βρεθείς και να βρεθώ και να γεμίσουμε εξομολογήσεις..

Καλοκαιράκι μου γλυκό, μόλις ξεκίνησες τα μαγικά σου
σου λέω και εγώ ένα hello για να με συμπεριλάβεις και εμένα στο πρόγραμμά σου..



magicfariel