Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Μια Απρόβλεπτη Γυναίκα..!!

Σκέφτομαι και χαμογελώ, τι παράξενη ημέρα η σημερινή.. Πώς ξύπνησα, τι ένιωσα, πώς εκδηλώθηκα, ακόμα και πώς αποκαλύφτηκα, έτσι στα ξαφνικά..

Χαμογελώ ακόμα, γιατί
σίγουρα υπάρχουν απορίες ακόμα περισσότερες ανησυχίες αλλά το συναίσθημα είναι τόσο γλυκό που αυτό θα κρατήσω απόψε, που θα σε ονειρευτώ..

Σε ξάφνιασα, το ξέρω, σειρά μου δε νομίζεις, όμως έπρεπε να συμβεί και αυτό για να σου αποδείξω ότι και εγώ μπορώ να σε αφήνω με το στόμα ανοιχτό..!@

Δε μου αρέσουν τα ίδια και τα ίδια, τα βαριέμαι και εγώ, θέλω αλλαγές σπουδαίες, όμορφα τοπία και επιτέλους κάτι καλοκαιρινό..

Για αυτό είπα να ταράξω λίγο τα νερά, να σε αναστατώσω, μπας και έρθει εκείνη η ρημάδα η στιγμή που θα σε ανταμώσω!!

Είμαι Απρόβλεπτη και επικίνδυνη, το ξέρω
όμως έτσι μου αρέσει η ζωή, η δική μου η ζωή
να μοιάζει σα φωτιά και να με καις και να σε καίω!

Κάνε ένα flash back, πήγαινε πίσω μακριά.. τι βλέπεις?
Έλα στο σήμερα, στο τώρα, πες μου ξανά, τι βλέπεις?
Πήγαινε και στο μέλλον, πολύ μπροστά, επιμένω, θέλω να ξέρω, τι είναι αυτό που βλέπεις?

Εμένα, μια Απρόβλεπτη Γυναίκα..

magicfariel