Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Μήπως έπρεπε να γίνεις Αναισθησιολόγος..!?

Γιατρός δεν είσαι άλλωστε,
θεραπεύεις τις ψυχές του κόσμου
όμως νομίζω λάθος επάγγελμα διάλεξες
αφού έπρεπε να γίνεις Αναισθησιολόγος!!!!

Τίποτα δε σε αγγίζει πια
το έχω καταλάβει
όμως δε θα
παραδώσω ακόμα τα όπλα
αφού αυτή η άρνησή σου με ανάβει!

Είσαι δύσκολη περίπτωση και υποχθόνια
όμως θα έρθει εκείνο το πρωί που θα μας βρει κάτω από τα σεντόνια!

Χαμογέλα τώρα, ίσως είναι η σειρά σου
όμως άντρα μου μελαχρινέ αποζητώ κάτι περισσότερο από τη ματιά σου!

Τα μάγια σου μου έκανες ένα βράδυ πριν κάτι χρόνια
σε εκείνο το υπόγειο δε θα αποκαλύψω άλλα τώρα..
Με κοιτούσες επίμονα, γεμάτος από περιέργεια
όμως δεν έκανες τη κίνηση, τη περίμενες από εμένα..

Συγγνώμη, δε κατάλαβα, ήμουν και μεθυσμένη
βρήκες τρόπο να τα θυμηθώ και τώρα με έχεις τιμωρημένη!

Η Αναισθησία σου τσακίζει κόκκαλα,
δε ξέρω τι άλλο να κάνω
θα επιμείνω αγόρι μου τρελό
και ας στο τέλος να πεθάνω!

 ..μωρό μου..

magicfariel