Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Πιο Παράξενη Πεθαίνεις..

Θα κλείσω απόψε με τη παραξενιά μου, αυτή μου κάνει παρέα κάθε μέρα, όλη μέρα και δε λέει να με αποχωριστεί με τίποτα! Είμαι παράξενη το ξέρω, όμως δε φοβάμαι να το πω, να το φωνάξω δυνατά, να με ακούσουν όλοι,
μπας και με καταλάβουν, έστω και λιγάκι..

Είμαι πολύ παράξενη, γιατί μου αρέσει το τέλειο, το ιδανικό, το καλύτερο και όχι δε με εκπαίδευσε κανείς, αλλά βγήκε από μέσα μου, αυθόρμητα, όπως είναι και η συμπεριφορά μου άλλωστε… αυθόρμητη και όποιον πάρει ο χάρος..

Είμαι ακόμα πιο παράξενη, γιατί πιστεύω στη φιλία, στον έρωτα, στην ανθρωπιά, στοιχεία που δε τα βρίσκεις πια γιατί ο καθένας κοιτάζει τη πάρτη του και πώς να σε ξεζουμίσει …αλλά εγώ ελπίζω και νιώθω πολύ τυχερή, γιατί υπάρχουν έστω και από λίγο στη ζωή μου… και ναι αυτή είναι η δύναμή μου..!@

Με λένε τρελή, γιατί ότι νιώθω το φωνάζω δυνατά, το δείχνω, αντιστέκομαι, το παλεύω, γιατί έτσι είναι η ζωή! Κάθε μέρα και από κάτι νέο, κάτι μοναδικό, κάτι αξεπέραστο, που τελικά εμείς το δημιουργούμε, ο καθένας για τον εαυτό του, ο καθένας με τον τρόπο του! Για αυτό και ανασαίνουμε και νιώθουμε και ονειρευόμαστε!! Για αυτό δεν αλλάζω για κανέναν! Αυτή είμαι τρελή αλλά γεμάτη από όλες τις επιθυμίες του κόσμου..

Με κοιτάζουν παράξενα, όταν μιλώ, όταν χορεύω, όταν φωνάζω, γιατί οι στιγμές εκείνες είναι όντως μαγικές, όντως μοναδικές και κανείς μα κανείς στο κόσμο όλον δε μπορεί να μου τις κλέψει.. γιατί η ψυχή μου, το πνεύμα μου, οι σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου, όλα αφορούν εμένα και μόνο εμένα.. και για να νιώθω έτσι και να συμπεριφέρομαι έτσι σίγουρα μια αιτία θα υπάρχει…

Είμαι παράξενη και τελειώνω, όμως είμαι μοναδική, όπως ο κάθε άνθρωπος είναι έτσι, δε σου μοιάζω, δε μου μοιάζεις, όμως το χάρισμά σου, με το χάρισμα μου, μπορεί να κάνουν θαύματα…!!

Καλό Βράδυ..

magicfariel