Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Έλα να παίξουμε Μωρό μου...

Καίγομαι, αλλά ζέστη δεν έχει ακόμα, σε σκέφτομαι και όμως γίνομαι ακόμα λιώμα..

Έρχεται το καλοκαίρι ολοταχώς και απορώ φέτος, πού θα είσαι εσύ ο φοβερός, εσύ ο άντρας ο ταξιδευτής, εκείνος που
φεύγει δίχως εισιτήριο επιστροφής!

Έλα να παίξουμε πριν φύγεις, να κάνουμε εκείνες τις ζαβολιές, να έχεις να με θυμάσαι, από εκείνα τα καμώματα που μου έκανες εψές..


Τι γουστάρεις τρελέ μου άντρα, να παίξουμε κυνηγητό, ή καλύτερα να σου κλείσω τα μάτια, και να πάω να σου κρυφτώ?

Έλα να παίξουμε μωρό μου, εκείνα τα παιχνίδια τα αμαρτωλά που όποιος χάνει στην αγάπη κερδίζει αμέτρητα φιλιά..!@

Είναι η εποχή μας, αυτή η καλοκαιρινή που με τρελαίνεις και σε τρελαίνω γιατί αυτό το θέλησες εσύ!

Έλα παίξουμε μωρό μου και ας χάσω και ας καώ για ακόμα μια φορά δε πειράζει γιατί Σε Αγαπώ!!!

magicfariel