Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Τη Βέρα και τα Μάτια Σας!!!

Επειδή είμαι και καλό κορίτσι, θα σας αποκαλύψω, τη σημασία της Βέρας! Εκείνο το δαχτυλίδι, που γυαλίζει αστραφτερά, στα δάχτυλα μιας γυναίκας και δηλώνει
την αγάπη της, το δέσιμό της με το άλλο μισό, το ταίρι της!

Είναι παράδοση, πάει τελείωσε γάμος δίχως βέρα δε γίνεται! Αιώνες τώρα, το δαχτυλίδι αυτό, έχει μεγάλη σημασία, αφού όλο το story, είναι πολύ ιπποτικό, δε λέτε?

Η πρόταση γάμου, το μονόπετρο, τι ευτυχία Θεέ μου…

Οι παντρεμένες το πιάνουν το πνεύμα μου, εσείς που ετοιμάζεστε η ώρα η καλή!!!!

Ανεξάρτητα όμως από το χιούμορ μου, υπάρχουν κάποιες προλήψεις που καλό θα ήταν εσείς οι γυναίκες που είστε πριν το γάμο, να τις λάβετε σοβαρά στα υπόψη! Δε τις επινόησα εγώ, όμως είναι γραμμένες, με υπογραφή και στάμπα και να σας πω, είναι αλήθεια! Τα έχω ακούσει και από τη μαμά μου και τη γιαγιά μου και πάει λέγοντας το πράγμα!

Απαγορεύεται δια ροπάλου να αγοράσεις βέρες μέρα Παρασκευή!
Το ίδιο να τις φορέσεις πριν τον αρραβώνα!
Και φυσικά να μη τη βγάλεις ποτέ από τα χέρια σου μετά το γάμο!

 ... στο 3ο έχω θέμα, αφού πρέπει να ξεκουράζεται και λίγο εκείνο το δάχτυλο! Ταττού έχει γίνει η βέρα επάνω του.. να αρχίσω να ανησυχώ.. κορίτσια..?? χα χα ..

Απαγορεύεται να τις δίνετε στους φίλους σας να τις φορούν, ούτε για αστείο! Ξέρετε τι σημαίνει αυτό? Ότι μπορεί να σου πάρει το γαμπρό και να εξαφανισθεί!! Τραγικό, έτσι δεν είναι?

Εννοείται ότι οι βέρες πρέπει να είναι στο σακάκι του κουμπάρου, να μη του πέσουν από τα χέρια και φυσικά να μη τις ξεχάσει! Σημάδια, δυστυχώς, δυσάρεστα για το μέλλον!

Για αυτό κορίτσια, εσείς που αγαπάτε και είστε έτοιμες να ανεβείτε τα σκαλιά της εκκλησιάς, ακόμα και οι πιο προοδευτικές και τολμηρές, κρατήστε τις παραδόσεις, ακούστε τις συμβουλές της γριάς κότας, κάτι ξέρει και ακολουθήστε τα βήματα, ένα-ένα! Όλα έχουν τη σημασία τους, δίχως βέβαια να βρεθείτε στο άλλο πεζοδρόμιο, της υπερβολής!

Η βέρα, το μονόπετρο, οποιασδήποτε αξίας, είναι ένα πολύτιμο δώρο καρδιάς, αγάπης, ομορφιάς! Προστατέψτε το, όσο σας ενδιαφέρει και αν κάτι χαθεί στη πορεία, δε πειράζει.. όλα στη ζωή είναι.. όμως αυτό το δαχτυλίδι, πάντα θα έχει κάτι να διηγηθεί, μια ιστορία αγάπης..

magicfariel