Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Happy Birthday to Me!!!

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα...!! Έφτασε η ημέρα των γενεθλίων μου, δε βλέπω τον Ήλιο και ανησυχώ!! Σήμερα γίνομαι 38 γεμάτα!! Όχι δε ντρέπομαι να το πω. Είμαι μια γυναίκα,
γυναικάρα θα έλεγα, έτοιμη να κατακτήσω το κόσμο όλον!!

Πω πω συναίσθημα, αφού περισσότερο το γράφω για να το πιστέψω εγώ η ίδια, παρά εσείς αγαπητά μου ξωτικά!!


Σκέφτομαι, πώς πέρασαν έτσι τα χρόνια...

Προχθές πήγαινα σχολείο και έτρωγα σφαλιάρες απο το μπαμπά.. (ήμουν και κακό κορίτσι), εχθές έπιασα τη πρώτη μου δουλειά και σήμερα παλεύω με τα θηρία, κανονικά!!

Θέλω να πετάξω, να ανοίξω τα φτερά μου, να ταξιδέψω κάπου μακριά..
Λατρεύω τα τροπικά νησιά, την ησυχία, τα ζώα, θέλω να πάω κάπου να αράξω... μόνιμα πια!!

Πάλι ονειρεύομαι.. όμως τελικά τα όνειρα είναι το οξυγόνο μου και η ελευθερία δικό μου θέμα!

Επειδή όμως δε πάω ακομα για καλόγρια, ακόμα ψάχνομαι τρελά, λέω να πιάσω άλλο όνειρο, να το καβαλήσω,να πατήσω γκάζι και να χαθώ στο πουθενά..

Το καυτό σορτσάκι...μμμμ αποθημένο τρελό, αφού τα καπούλια μου δε μου επιτρέπουν να το φορώ!!

Οι μηχανές δε μου αρέσουν και τόσο, όμως έχουν στυλ, προτιμώ τα τζιπάκια, που ανοίγουν και την οροφή..

Ναι είμαι γκόμενα τρελιάρα και αντιδραστική.. Δε με νοιάζει αν θα γίνω σαραντάρα..έλα μάλωσέ με, πιάσε με απο το αυτί..

Θέλω, ποθώ, ονειρεύομαι, οτι ίσως και να ζήσω αιώνια.. όμως δύσκολο και αυτό..

Για αυτό πάω να φτιάξω εκείνη τη Τούρτα, μπας και ξεχαστώ..

Φιλιά σε όλους..

 magicfariel