Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Γελάω.. όμως αυτό δε σημαίνει κάτι..

Απόγευμα, σουρουπώνει και σκέφτομαι, ναι είμαι καλά, βρήκα τον εαυτό μου ξανά, βρήκα τα ξωτικά μου και απέκτησα πολλά καινούρια, εκφράζομαι ελεύθερα, όποτε θέλω, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αποκαλύπτομαι..!!

Γελάω και ξανά γελάω, γιατί είμαι ευτυχισμένη, αφού
αυτό που ήθελα το πέτυχα, να αποκτήσω κάτι δικό μου, κάτι που να με αντιπροσωπεύει εξολοκλήρου, κάτι που να με ανεβάζει, αυτό που με ταξιδεύει και αφήνει τη φαντασία μου ελεύθερη, να δημιουργήσει τα πάντα..!!

Η magicfariel, έκανε το θαύμα της, πολύ τυχαία και πολύ ξαφνικά, ο άλλος μου εαυτός, που μόνο όταν βραδιάζει, ξυπνάει, γίνεται κακό κορίτσι, εντελώς!

Είμαι χαρούμενη, γιατί οι φίλες μου με αγαπούν, μου το δείχνουν κάθε μέρα και με στηρίζουν όσο τίποτα άλλο! Απροσδόκητο, απρόσμενο, πέρα των επιθυμιών μου, όμως συνέβη και συμβαίνει και τις ευχαριστώ πολύ! Και ναι εκείνες είναι που θα πάρω βόλτα με εκείνο το κότερο… χα χα !!

Συνεχίζω και γελώ και χαμογελώ, γιατί είμαι ικανοποιημένη, πραγματοποιείται ένα όνειρό μου, μετά από σκληρή δουλειά, πολύ μελέτη, μεγάλο αγώνα και αρκετά χαστούκια, μπορώ να πω. Το τελευταίο δε ήταν τόσο δυνατό, που μου συγκλόνισε όλο μου το είναι! Ξαφνικό πολύ, με πλήγωσε, όμως τελικά, για όλα υπάρχει και μια αιτία στο κόσμο αυτό.. δε λέτε?? Άρα Σε Ευχαριστώ καλέ μου άνθρωπε, που με οδήγησες σε αυτό το μονοπάτι..!!

Το μυαλό μου όμως είναι αλλού, η ψυχή μου το ίδιο, σκέφτομαι και ξανά σκέφτομαι αυτό που με βασανίζει, που μου τρώει το σαράκι, ξανά και ξανά! Κουράστηκα, απογοητεύτηκα, ίσως και να βαρέθηκα, αλλά έτσι είμαι γω.. γκρινιάρα γυναίκα.. Λέω και ξε-λέω γιατί έτσι μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις… Αλλάζω ξανά, μεταλλάσσομαι σε μια άλλη γυναίκα, εντελώς διαφορετική, παράξενη μεν, ιδιόρρυθμη δε, αλλά με όνειρα, με ελπίδα, με άφθονη αισιοδοξία, στοχεύω πιο ψιλά και προχωρώ!

Μη με αφήσεις μόνη σε αυτό το όνειρο…


magicfariel