Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Αυτός ή Εκείνη..??

Σας έχει τύχει ποτέ, κάποιος που ίσως να έχει πρόβλημα μαζί σας, ίσως και όχι, έτσι απλά για να σας πειράξει, να βάλει ένα φίλο ή φίλη σας, να διαλέξει, ανάμεσα από
εκείνο ή εκείνη..??

Κλασικές Ατάκες..

«Ή θα μιλάς με εκείνη, ή με εμένα. Διάλεξε!»

 «Ή θα κάνουμε παρέα μαζί ή να πας να βρεις εκείνη τη φίλη σου..»


 «..πάλι με εκείνον μιλούσες..; γιατί κρατάς επαφές; Εγώ δεν είμαι η φίλη σου..?»


 «..δε γίνεται να κάνεις παρέα και με τους δυο, διάλεξε πλευρά..»

και πολλές άλλες τέτοιου είδους, πικρόχολες, ανούσιες και παράλογες!

Οι συγκεκριμένες συζητήσεις, δεν έχουν ηλικία, δεν έχουν καμία ταμπέλα, μπορώ να πω, αφού όλοι μας κρύβουμε ένα πεισματάρικο και εγωιστικό παιδί μέσα μας, που κάθε λίγο και λιγάκι θυμάται να βγει!

Μου έχει συμβεί κατά επανάληψη, κυρίως με τις φιλενάδες μου και τα αγόρια τους, αφού μια ζωή κρατούσα το φανάρι.. (αιώνιο παράπονο, που φαντάζει θεϊκό τώρα..), μια ζωή ήμουν ελεύθερη να τρέχω από party σε party, από οτιδήποτε γούσταρε η ψυχή μου!!
Και πάντα οι φιλενάδες, ήθελαν να είναι και με εμένα, αφού ρίχναμε το ατελείωτο γέλιο και συνέβαιναν πράγματα τρελά και αξέχαστα και από την άλλη έπρεπε να βρουν μια δικαιολογία, ένα ψέμα δηλαδή για να πουν στα αγόρια τους! Πρόβλημα μεγάλο.. χα χα !!!

Εννοείται ότι με μισούσαν οι άντρες τους, μια για πάντα!

Όμως υπάρχουν και άλλες σχέσεις, πιο παράξενες, πιο συμφεροντολογικές που φέρνουν ανθρώπους στη ζωή μας, για να μάθουν, να αντλήσουν τις πληροφορίες και να φύγουν για να πάνε να τις μεταφέρουν στον ένοχο της παρέας!
Εδώ έχουμε μια άλλη συνέχεια της ιστορίας, αφού τελικά το θύμα είναι καλός άνθρωπος, είναι φοβερός τύπος και δεν αξίζει μια τέτοια συμπεριφορά!

Εσύ ο σκληρός, ο βάναυσος, που έστειλες το περιστέρι σου, μια φορά και ένα καιρό, γιατί τώρα το μαζεύεις, πάλι πίσω? Φοβάσαι, μη προτιμήσει την άλλη πλευρά, που είναι πιο γνήσια και αληθινή??

Πώς αντιμετωπίζουμε τέτοιες συμπεριφορές?

Κάνουμε πίσω, πληγωνόμαστε, γιατί, πάλι η υποκρισία νίκησε, πάλι εκείνο το υποχθόνιο φάντασμα, αλλά μας άφησε τη γνώση, τύπου, την άλλη φορά να προσέχουμε περισσότερο!

Εκείνη ή εκείνος? Ποιον θα διαλέξεις στο τέλος? Γιατί να βρεθείς στη μέση, ενώ θα μπορούσες να είσαι παντού?

Ανθρώπινες Σχέσεις, τόσο ωραίες, τόσο αληθινές, όμως πάντα θα υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος..!!

magicfariel