Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Ήταν Κάλπικη η Πρόσκλησή Σου!!

Συνηθισμένο το ξωτικό στα χιόνια και στα βουνά,
αφού μου αρέσουν οι δύσκολες οι καταστάσεις,
εκείνα τα μυστήρια, τα ανεξήγητα τα κουλά!

Το θράσος σου ξεπέρασε τα πάντα
τούτη τη φορά,
την άλλη να μας καλέσεις σπίτι σου,
και να σηκωθείς να φύγεις,
πριν έρθουμε καλά-καλά. !

Τόση στεναχώρια έχω καιρό να νιώσω,
γιατί ενώ γνώριζα, είχα δει το όνειρο,
επέμενες, με ξεγέλασες, με κορόιδεψες,
πες μου τι περίμενες,
πόσο ακόμα τον εαυτό μου να ταπεινώσω!


Το ψέμα σου, είναι απίστευτο, η φυγή σου το ίδιο,
τα τσάκισες όλα τη φορά αυτή,
πώς νιώθεις, θα μου πεις να μάθω??

Τέτοιες προσκλήσεις ξέρω και εγώ να στέλνω
φαντασμαγορικές,
όμως θα είμαι εκεί,
γιατί ξέρω να είμαι οικοδέσποινα, από τα χθες!

Διώξε με και άλλο μακριά,
στείλε τα κάλπικα τα δώρα σου,
πες εκείνα τα λόγια τα μεγάλα,
άλλωστε ψεύτικα θα είναι όλα
και δε σου κοστίζουν ούτε μια στάλα..

Κοιμάσαι καλά τα βράδια… ?? Απορώ!
Τελικά όλα κάλπικα είναι… θαρρώ..

magicfariel