Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Ξέρεις όλα τα κουμπιά μου..!

Τι είμαι κουρδιστήρι πραγματικά απορώ και εγώ! Μήπως ξυπνητήρι, να με κουρδίζεις και να χτυπώ..??

Δε γίνεται από τη μια να
θέλω να πεθάνω στο λεπτό
και από την άλλη να τρέχω να φτιάχνω πωπό..!!

Δε γίνεται το νόημα να έχω χάσει πια και ξαφνικά να τρέχω στα κομμωτήρια ξανά!!


Αχ είμαι σίγουρα τρελή,
αφού όλο διαθέσεις αλλάζω,
δε νομίζω να στο έχω ξανά πει
μια χαμογελώ και μια φουρτουνιάζω!!

Ξέρεις τα κουμπιά μου όλα απέξω και ανακατωτά,
ξέρεις πιο να πατήσεις ακόμα και με τα μάτια κλειστά!

Πόσο μου αρέσει αυτό μωρό μου
είναι συναίσθημα απίστευτο πολύ
για αυτό και εγώ σου κάνω τα ίδια χρυσό μου
για να με νιώθεις μέσα από το πετσί!!

Τα πάτησες αυτή τη φορά, όλα μαζί
χάθηκαν οι ρυθμίσεις, ξεχαρβάλωσα,
είμαι τώρα πια ένα μπλε κουμπί!!

Τα κουμπιά μου μη τα πετάξεις,
θα τα ξανά χρειαστείς,
αφού σου αρέσει να παίζεις με αυτά μωρό μου
το αντίθετο μη μου πεις..!!!

Πώς με ξέρεις, πώς με ξέρεις..

magicfariel