Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Είμαι Γυναίκα Αφράτη και Ζουμερή…

Η ηλικία δεν έχει καμία σχέση,
σε αυτό που θα σας πω,
όμως θέλω από μέσα να το βγάλω και αυτό
το μυστικό!

Δεν είμαι καν μοντέλο,
σώμα δεν έχω φοβερό,
από
ύψος, ίσα το 1,5 μέτρο φτάνω
και έχω και μεγάλο πωπό!!

Έχω κάνει τα πάντα για να σουλουπωθώ,
όμως μοντέλο, ποτέ δε θα γίνω,
δεν είναι πουθενά αυτό γραφτό!!

Αν με μαστιγώσεις,
κάτι μπορεί να γίνει,
άμα κάπου με κλειδώσεις,
το πείραμα νομίζω θα πετύχει!

Μόνο έτσι όμως, γίνεται δουλειά,
αφού λατρεύω τις λιχουδιές και τα παγωτά!!!

Είμαι Γυναίκα Αφράτη και Ζουμερή,
χάνεσαι στο κορμί μου,
είναι και αυτό μια απόλαυση..

Όμως από γοητεία σκίζω,
έχω και χαμόγελο τρελό,
η ματιά μου κρύβει πολύ ρίσκο,
και πάθος απο εκείνο το ερωτικό..!!

Θα τα πετάξω όλα έξω,
όχι δε θα ντραπώ,
είμαι γυναίκα νταρντάνα και θα το παινευτώ!!

magicfariel