Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Είμαι καλό κορίτσι… κατά βάθος..!?

Μη με βλέπεις έτσι,
τέτοια ρούχα να φορώ,
από κάτω κρύβω, κάτι,
ένα μεγάλο
μυστικό!

Δε φοράω ράσα χρυσό μου,
για να σου κρυφτώ,
είμαι καλό κορίτσι, μωρό μου
κατά πολύ βάθος, εκείνο εκεί το σκοτεινό!! 

Καλύτερα να το αφήσεις,
μη ψάξεις εκεί βαθιά,
θα χαθείς,
άσε το σου λέω είναι πολύ μακριά,
θα εξαφανισθείς!!

Τα μάτια μου γυαλίζουν,
ξανά από την αρχή,
τα χείλη μου ροδίζουν,
και είναι γλυκά σα μέλι!

Το ράσο είναι άλλη φάση,
τη φαντασία σου, να προκαλεί,
η σκέψη σου μόνο με κολάζει
κάτι τέτοιο σίγουρα δε το είχες διανοηθεί!

Είμαι καλό κορίτσι,
από σπίτι με τζάκι, αριστοκρατικό,
καθόλου όμως δε με νοιάζει,
αφού εγώ άλλα πράγματα ποθώ!

Μη σε ξεγελάει η στολή μου,
τον κόσμο θέλω να ξεγελώ,
με αυτή τη παράξενη εμφάνισή μου
και το πρόσωπο το αγγελικό!

Είμαι κατά βάθος καλό κορίτσι,
σου το ξανά λέω,
μη το πεις ούτε του Παππά,
όμως άλλο δεν αντέχω,
θέλω όλα να τα ζήσω, από την αρχή ξανά!!!


Σσσσσσσττττττττ μυστικό είναι και αυτό..

magicfariel