Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Πες μου Ποιος Είσαι..??

Πες μου ποιος είσαι γιατί με παρακολουθείς?
Τι είναι αυτό που ψάχνεις
τι είναι αυτό που θες να βρεις!

Εξαφανίζεσαι και εμφανίζεσαι
όποτε σου
καπνίσει
είμαι καχύποπτη πολύ
ανάθεμα αν είσαι απο εκεί που έχεις ζωγραφίσει..

Παράξενα τα βρίσκω, τα διάφορα που βλέπω
έχω και τη μύγα γιατί ξέρω,
για αυτό και εγώ επιμένω!

Με βρίσκεις παράξενη κοπέλα και πολύ ερωτική
σου κάνει εντύπωση γιατί δεν είμαι καν ψιλή και λιγνή!
Σου έχω καταρρίψει τα στάνταρτ και αρκετές απο τις επιλογές
σε εκνευρίζω συγχρόνως γιατί με θες ή δε με θες??

Ποιος είσαι, που ψάχνεις διαρκώς
τις αναρτήσεις μου, το προφίλ μου
τα λόγια μου, τις πράξεις μου και έχεις άποψη σαφώς
για τη ζωή μου?

Αποκαλύψου επιτέλους, δε βαρέθηκες το κρυφτό?
Πες μου επιτέλους, ποιος είσαι τρελό μωρό..??

magicfariel