Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Μου Αρέσει να είμαι Μέσα σε Όλα.. Τι να κάνουμε τώρα..!!

Είμαι δραστήρια γυναίκα,
πλέον αυτό φαίνεται καθαρά!

Ασχολούμαι με τόσα πράγματα,
κάθε μέρα και είναι όλα φανερά..

Έχω βρει όμως το δικό μου σημείο,
εκείνο το θετικό,
φιλοδοξίες
απέκτησα,
και ας μην είμαι πια μωρό!

Όμως τώρα ξέρω τι θέλω,
κάθε μέρα όλο και πιο πολύ,
μέσα σε όλα είμαι γλυκό μου,
γιατί μου αρέσει, να είμαι αυτή!

Αυτή που σε ξυπνάει,
σε αναστατώνει γλυκά,
που σε ενημερώνει,
για αυτά που συμβαίνουν,
έτσι ξαφνικά!

Έχω πολλές ασχολίες, όπως και εσύ,
όμως έχω και τα μέσα,
να μαθαίνω κάτι από την αρχή!

Όχι πάντα, όμως συχνά,
και μου αρέσει να σε τρελαίνω,
έτσι ξαφνικά!!!

Ναι είμαι μέσα σε όλα,
γιατί μου αρέσει να ξέρω πολλά,
όμως εσύ είσαι ο δάσκαλος,
εκείνος που μου έμαθε τα κόλπα, τα καλά!!!

Μωρό μου, εσύ..!!

magicfariel