Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Αποζητώ μια Αγκαλιά Σου μόνο..!!

Πόσο θα ήθελα να έρθω να σε ξυπνήσω,
να σε γεμίσω από φιλιά,
και ας σε ξανά νανουρίσω,
θα είναι και αυτό, μια ομορφιά..

Μια αγκαλιά να
σου δώσω,
τόσο σφιχτή,
να κρύβει έρωτα και πάθος,
όμως πάνω από όλα, να είναι ζεστή
...και όχι ένα λάθος..!!


Έχω ανάγκη να σε αγγίξω,
να σε χαϊδέψω και να σου πω,
ότι μόνο εσένα αγαπάω στο κόσμο αυτόν, ολόκληρο..

Όχι δεν είμαι γλυκανάλατη,
είμαι όμως αληθινή,
για σένα κάνω τα πάντα,
κλείνομαι και στο Δαφνή!!

Πόσο θέλω να σε αγκαλιάσω,
να σου μιλήσω μέσα από τη καρδιά,
στα μάτια να σε κοιτάζω
να σου κρατώ τα χέρια πολύ σφιχτά !

Αν μπορούσα να διαλέξω,
ανάμεσα από εσένα και τα λεφτά,
θα προτιμούσα φτωχή να πεθάνω,
αφού θα έχω εσένα μέσα ..
στη δική μου αγκαλιά..!!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos