Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Αν δε το νιώθεις, μη το κάνεις καθόλου!!!!

Λίγο ο ανάδρομος, λίγο του ότι το καλοκαίρι δε θέλει να έρθει, λίγο του ότι παρόλο που δε κάνω τίποτα το ουσιαστικό και αξιόλογο, όλο
άφραγκη είμαι, το παλεύω, προσπαθώ και σήμερα ειδικά πολύ περισσότερο, γιατί απλά δεν είμαι καλά!

Νιώθω κάτι παράξενο, κάτι σκοτεινό, μια αύρα γκρίζα, γύρω από εμένα και είσαι εσύ! Η σκέψη σου, μόνο η σκέψη σου, γιατί το πρόσωπο το έχεις κρύψει! Δε θέλεις κανείς να σε δει, ούτε καν εγώ, που σε αγαπώ, τόσο πολύ .. μη νομίζεις, η ανθρωπιά πάνω από όλα.. και μετά ακολουθούν τα λοιπά..

Σκέφτομαι και ξανά σκέφτομαι, πόσο κακός που είναι ο κόσμος, γιατί αυτό που πραγματικά θέλει, είναι να σε φέρει σε μια άλλη θέση, από αυτή που αληθινά βρίσκεσαι, να σε μειώσει, γιατί έτσι θα νιώσει καλύτερα και να σου ανατρέψει τον κόσμο σου, αυτόν που σου ανήκει και έχεις κοπιάσει πολύ για αυτό..

Μήπως σε πίεσα? Σου ζητώ συγγνώμη.. Δε το ήθελα.. Όμως και εγώ πιέζομαι, γιατί δεν είμαι έτοιμη για ένα τέλος, ποτέ δε θα είμαι και ακόμα περισσότερο δεν αντέχω, να βρίσκομαι τόσο μακριά από το μοναδικό πράγμα που μου αρέσει στη ζωή αυτή!
Αυτό το μοναδικό συναίσθημα, κατάσταση, που με εκφράζει στο απόλυτο και ναι είμαι όντως ευτυχισμένη! Γιατί ο κόσμος μου είσαι εσύ! Τόσο απλά..

Όμως σκέφτομαι ξανά, μήπως είμαι πολύ εγωίστρια? Μήπως κάνω πάλι λάθος? Μήπως βιάζομαι να κρίνω? Τα φαινόμενα συνήθως απατούν.. Μήπως να κάνω υπομονή? Αλλά πόσο.. Δε ξέρω..

Αυτό που θέλω να σου πω, είναι αν δε σε εκφράζει, αν δε σου αρέσει, αν δεν είσαι εσύ, τότε μη το κάνεις..

Θα βρεθεί μια άλλη στιγμή, ένας άλλος τόπος, μια άλλη φορά, που θα είναι super, όπως εμείς θέλουμε, όπως εγώ θέλω, όπως εσύ θέλεις..!!
Γιατί ζούμε για το τέλειο, το ιδανικό, το φανταστικό, το όνειρο, τον έρωτα και το πάθος και πρέπει όλα αυτά να παραμείνουν, εκεί που τα έχουμε αφήσει..
Με τίποτα λιγότερο, δε συμβιβαζόμαστε και κανείς μα κανείς, δε θα μας κλέψει τη μαγεία..

Γιατί και αυτή μας ανήκει, αφού μόνο εμείς μπορούμε να τη δημιουργήσουμε..

Βασικά Εσύ και Εγώ..


Αν δε το νιώθεις, μη το κάνεις καθόλου… Θα το καταλάβω, μη νομίζεις..


magicfariel