Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Όταν Φεύγω, Εσύ Έρχεσαι..

Δεν έχω όρεξη για ποιήματα, αγάπες και λουλούδια.. Είμαι έτοιμη να αποχωρίσω, να πάω να αποκοιμηθώ, παρέα με τις σκέψεις μου.. όπως κάνω κάθε βράδυ.. Δε προσμένω σε κάποιο θαύμα, άλλωστε πλέον γνωρίζω! Ξέρω πώς όταν φεύγω, εσύ έρχεσαι.. η καλύτερη
ώρα, βλέπεις τα πάντα, όλη την ημέρα.. μαζεμένη..!! Βγάζεις συμπεράσματα, χαμογελάς, θυμώνεις, όμως σου αρέσει, γιατί αν το καλό σκεφτείς, κάθε μέρα είναι και από μια συνέχεια..

Η ζωή μας σε μίνι σίριαλ! Επεισόδια που απο τη μια τελειώνουν και απο την άλλη σου αφήνουν την απορία, τύπου τώρα τι θα γίνει αύριο? 


Απολύτως τίποτα δε θα γίνει! Μια απο τα ίδια, απο τα γνωστά, εκείνα τα καθημερινά, τα άκρως βαρετά.. Γιατί δε γίνεται μόνο εγώ να αποζητώ τη περιπέτεια, τη τρέλα και το πάθος! Απο μόνη μου πού να πάω, δεν έχει κανένα νόημα..

Όταν πέφτω για ύπνο, ξυπνάς εσύ.. γιατί αυτό είναι το πρόγραμμα.. Όμως νομίζω συναντιόμαστε στους μεσημεριανούς τους ύπνους, που τόσο μας αρέσουν.. χα χα πού το ξέρω αυτό?? διαίσθηση..

Ξέρω τις ώρες σου, όμως όχι, δε θα το ξενυχτίσω, γιατί έχω και εγώ τις δικές μου τις ώρες και τις εκτιμώ ιδιαιτέρως. Είναι λιγοστές και μου ανήκουν, αποκλειστικά!
Είμαι εγωίστρια, πεισματάρα και ξεροκέφαλη! Ναι όντως είμαι! Το παραδέχομαι! Αυτό δε σημαίνει οτι θα κάνω πίσω! Θα παραμείνω και ας χάσω! Αυτό δεν είναι το παιχνίδι, άλλωστε?

Η τακτική του Σκορπιού, πόσο δύσκολη, πόσο επίπονη, πόσο σκληρή! Την έμαθα και αυτή! Τώρα νομίζω μεταλλάσσομαι.. Με τσίμπησε και έχω αρχίσει και γίνομαι και εγώ ίδια. Δε πειράζει, αφού την απέκτησα τη γνώση, γιατί να μη τη χρησιμοποιήσω κιόλας..

Βέβαια, 1 η Αλεπού και 100 τα αλεπουδάκια και εγώ είμαι το νούμερο 13 (my lucky number). αλλά μαθαίνω.. δεν έχεις παράπονο..?

Γιατί όταν Φεύγω, εσύ Έρχεσαι?? Γιατί..?? Γιατί..??


Καλό βράδυ.. τόσο απλά..

magicfariel