Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Η Διάρκεια πάνω από Όλα!

Όταν κάτι μου αρέσει,
θέλω διάρκεια να έχει!

Η ποιότητα είναι και αυτή σημαντική,
όμως τι να τη κάνεις,
όταν
δεν είναι ολοκληρωτικά απολαυστική!

Άδικα μη με ξεσηκώνεις,
τις λιγοστές σου ώρες,
δε θέλω να μου τις προσφέρεις,
αν δεν είναι αρκετές,
αφού κάθε φορά τα ίδια κάνεις
και μένω με την όρεξη,
όπως έκανες και «εχθές..»


Θέλω διάρκεια, αυτά τα παντοτινά,
γιατί μόνο έτσι, γίνεται η ψυχή μου καλά!

Αυτό που μου προσφέρεις,
είναι πολύ μοναδικό,
για να το γεύομαι λίγο,
μωρό μου γλυκό!

Πέταξε το χρόνο κάπου μακριά,
ξέχασε τα ρολόγια και τους νόμους,
και έλα να φτιάξουμε ιστορία, ξανά,
να παίξουμε αν θες, κλέφτες και αστυνόμους!


Όμως, μη ξεχνάς,
η διάρκεια είναι απαραίτητη,
για αυτό που ετοιμάζεις,
λοιπόν, δες ξανά, σκέψου καλά,
τι και πώς θα προσφέρεις,
εκείνα τα κόλπα τα άκρως Θεϊκά..!@

magicfariel