Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Όταν έχω Ντέρτια και Καημούς..

Όταν έχω ντέρτια και καημούς,
παρέα με το ψυγείο κάνω!
Τρώω ότι με παχαίνει
μπας και τη ψυχή μου τη γλυκάνω..!!

Προτιμώ το
φαγητό, απο το ποτό,
γιατί άλλη απόλαυση έχει!
Θα φάω μέχρι του σκασμού,
μέχρι το στομάχι μου άλλο να μην αντέχει!!


Το παγωτό είναι λατρεία,
όπως και οι πατάτες οι τηγανιτές
το ψωμί είναι μεγάλη αμαρτία
στο λάδι το βουτάω, μεγάλη κόλαση, δε λες!?

Κακό στον εαυτό μου κάνω
πρέπει όμως να αντιδράσω και εγώ
πού είναι εκείνο το σοκολατάκι φέρτο,
το θέλω απεγνωσμένα και αυτό!

Άντε να φάω και καμιά φραουλίτσα
έτσι για το καλό
να και μια μπανανίτσα
πού είναι η σαντιγί, να τη πασαλείψω απο πάνω εγώ..??

Η ζυγαριά αύριο θα τρομάξει,
όμως δε με νοιάζει
αφού έχασα το νόημα, εκείνο το φανταστικό
τώρα απλά πρέπει κάτι να φάω, να φύγω, να χαθώ..

magicfariel