Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Μιλάμε για πολύ Μούρλια με αυτόν τον Άνθρωπο..!!

Κάθομαι και σκέφτομαι,
τρελαίνομαι, φουντώνω,
χαμογελώ από τη μια
και από την άλλη θυμώνω!

Τέτοια μούρλια, δεν έχω
ξανά συναντήσει,
εσύ να με χτυπάς και εμένα να μου αρέσει!

Μη χαμογελάς, άτακτο μωρό
ακόμα κακία σου κρατάω και λίγα σου λέω,
για αυτό, κάθισε φρόνιμα, μην έρθω εκεί
και σε πλακώσω,
ακούς τι σου λέω, εσύ?


Σκέφτομαι και ξανά σκέφτομαι,
όλα αυτά τα χρόνια,
εκείνη τη μοναδική εικόνα,
εσένα κάπου εκεί..
και εγώ πάντα κάπου εδώ..!

Πόσες ζαβολιές, πόσα νάζια, πόσα κοιτάγματα καυτά,
χαμόγελα τυχαία και πειράγματα τρελά!

Χαμογελώ, αλλά θυμώνω
είμαι τρελή και παλαβή
μαζί σου, και πάλι μαζί σου μόνο,
τι σχέση μπορεί να είχαμε στη προηγούμενη ζωή?

Δε μπορεί να είμαι τόσο άρρωστη μαζί σου,
πρέπει να έχω πυρετό
όμως δε θέλω να έχω καμία σχέση μαζί σου,
μου κάνεις κακό, μεγάλο κακό!

Όμως δε μπορώ, είναι μεγάλη η Μούρλια
κόλλημα μεγάλο, τρελή αδυναμία,
Δε μπορώ να πάθω κάτι,
να ξεχάσω τα πάντα και εσένα μαζί
δεν αντέχω άλλο το δικό σου το βιολί..!!!!

..χαοτική η σκέψη μου πρωί-πρωί... όμως τέτοιο κύμα με χτύπησε.. 

magicfariel