Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Τα κόκκινα νύχια μου επάνω σου..!@

Κοίτα τα, πώς φαντάζουν ωραία, επάνω στο κορμί σου, τα νύχια μου τα κόκκινα πες, μου δε σου αρέσουν..??

Να σε γρατζουνίσω καλύτερα, σαν αγριόγατα που είμαι
ή να σε
ξύσω χαμηλότερα, να δεις τι ωραία που είναι??

Δες τι ωραία, είναι επάνω σου, πολύ σέξι δε τα βρίσκεις, μήπως σου ξυπνάει εκείνα τα παράξενα,
πες μου πώς τη βρίσκεις??

Το νου σου θα σε πονέσω κιόλας πάνω στο πάθος το τρελό,
τη πλάτη θα σου ζωγραφίσω με τα νύχια μου,
όχι μη φέρνεις το πινέλο!!

Κόκκινα νύχια, φροντισμένα,
πάνω στο σώμα σου ακουμπισμένα,
γαργαλιέσαι μήπως, ή νιώθεις κάπως ηλεκτρισμένα..??


Φαντάζεσαι ότι φαντάζομαι και εγώ…
πρόστυχα πράγματα πολύ έχω μέσα στο μυαλό,
τίποτα μη ζητήσεις, περαιτέρω
ξέρω μωρό μου πώς να σε συνεφέρω…

νιαου… νιαου… ξανά και ξανά..

magicfariel