Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Διχασμένη Προσωπικότητα..Αυτό Είμαι!!!!

Έχω δυο όψεις,
μια καλή και μια σκοτεινή..
Άλλη όταν είναι πρωί και κοιτάζομαι στο καθρέπτη
και άλλη όταν βραδιάζει και το κερί πρέπει
να ανάψω, πάνω στο τραπέζι!!

Μια μου αρέσεις και σε Αγαπώ,
μια σε βρίσκω χάλια και σε Μισώ!

Όμως δε μένω μόνο εκεί, αφού είπαμε,
έχω προσωπικότητα διπλή!

Απο τη μια αποζητώ τη περιπέτεια
και απο την άλλη βαριέμαι τη κάθε λεπτομέρεια!

Θέλω μες στη νύχτα να αλωνίσω,
αλλά και το κρεβάτι μου, με φωνάζει, γύρνα πίσω!

Είναι και αυτό γλυκό,
όμως εγώ άλλα πράγματα προτιμώ!

Λατρεύω το βουνό,
όμως όταν τη θάλασσα βλέπω,
γίνομαι και εγώ γαλάζια
μεταμορφώνομαι σε γοργόνα και κάνω όλο νάζια!

Ο ύπνος είναι η ζωή μου
όμως το clubbing, η αναπνοή μου!
Δε με νοιάζει αν στις έξι ξυπνήσω το πρωί
όμως και να γυρίσω τέτοια ωρα, ναι,
το γουστάρω ακόμα πιο πολύ!

Το Αλκοολ δε μου αρέσει,
όμως το μπαρ όλο θα πιω
αφού γουστάρω άλλα κόλπα
και θέλω να απογειωθώ!

Τσαί δε πίνω, δεν είμαι ακόμα γριά,
όμως πάλι θα προτιμήσω, τη φοβερή τη Τεκίλα!!
Αχ τι θα κάνω στη ζωή μου,
όλα των άκρων είναι
μια είναι μέρα, μια νύχτα
διχασμένη προσωπικότητα που ειμαι...

magicfariel