Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Μίλησέ μου μια φορά!

Μίλησέ μου μια φορά,
πες μου πως νιώθεις
μη ντρέπεσαι για όλα αυτά
θα σε καταλάβω από
τη πρώτη τη ματιά!

Μίλησε μου, πες μου την αλήθεια,
φέρε με κοντά σου, καλή η προσπάθεια,
αλλά ακόμα δε ξέρω τι κρύβει η καρδιά σου!

Θέλω να σε συγχωρέσω, να ξεχάσω όλα τα κακά,
όμως ήταν τόσο δυνατό το σοκ,
που δε ξέρω τίποτα τώρα πια!

Όλα τα γλυκά του κόσμου να φάω,
με τίποτα δε μπορώ να το ξεπεράσω
θέλω μια βόλτα να πάω
μπας και το πόνο μου ξεχάσω!

Μίλησέ μου, είναι το μόνο φάρμακο
άλλο δεν υπάρχει
πες μου γιατί το έκανες αυτό
κάνε τα πάντα τη γνώμη να μου αλλάξεις!

Θα έπρεπε να πετάω από χαρά
όμως είμαι βουτηγμένη στη λύπη
παρέσυρε με τόσο μαγικά
στη δική σου σκοτοδίνη!

Μίλησέ μου,
φτιάξε μου το κέφι
εξήγησέ μου
μια φορά
τι είναι αυτό που σε κάνει έτσι..

Ακόμα ένα Σαββατόβραδο που υποφέρω,
θέλω τη κουβέντα σου
γιατί πρέπει πλέον να ξέρω
τι σημαίνω στη ζωή σου..
και αν με θες εκεί μαζί σου..

Καλό Βράδυ.. κύριε Έρωτα..

magicfariel