Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Αχ αυτό το Σώμα σου!

Τι να πω, τι να πω, το ονειρεύτηκα και αυτό!
Το σώμα σου εκείνο το γυμνό, ναι, το άκρως σέξι και αρρενωπό!

Τα μπράτσα σου μη μας τα δείχνεις,
τόσο ξαφνικά,
μια
ζαλάδα μου έρχεται,
μου τη δίνεις και σε θέλω,
έλα πιο κοντά!


Αχ τι ζέστη είναι αυτή,
καίγομαι ένα πράγμα
νιώθω εκείνη τη φλόγα τη φουντωτή,
να με διαπερνά
και να μου καίει τα σωθικά,
κάτι σαν ένα θαύμα!

Πέταξέ τα όλα έξω,
να σε δω, να σε θαυμάσω,
να χαζέψω πάνω στο σώμα σου
που τόσο θέλω να χορτάσω!!

Όχι δε θα στο αγγίξω ακόμα
προτιμώ να το περιεργαστώ,
να βάλω τη φαντασία να δουλέψει
να σε δω σα παγωτό!

Ναι σωστά σκέφτηκες μωρό μου
κάνω σκέψεις αμαρτωλές
αχ τι σώμα είναι αυτό χρυσό μου
κάνεις και κοιλιακούς, για πες?

Δείξε μου τις γραμμώσεις σου,
να ξεφύγω εντελώς
έλα γυμνάσου επάνω μου τώρα,
να λιώσω παντελώς!!

Αχ αυτό το σώμα σου… αχ και βαχ..!!

magicfariel