Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Είμαι Ανήσυχη Ψυχή, όπως είσαι Εσύ!!

Θα αφήσω τα ποιήματα για λίγο και θα παραλογιστώ ακόμα περισσότερο, γιατί έτσι θα νιώσω καλύτερα! Όχι δεν έχω ηρεμίσει καθόλου! Αντιθέτως νιώθω ακόμα πιο πολύ, το σκοτάδι να θέλει να με τραβήξει προς τα κάτω, όμως αντιστέκομαι, το παλεύω και θα τα καταφέρω, γιατί πάνω από όλα είμαι δυνατή! Διχασμένη προσωπικότητα, είμαι,
το ξέρω, ας το μάθετε και εσείς, άλλωστε τι έχω να ντραπώ!

Τη μια μέρα θέλω να πεθάνω, δε νιώθω τίποτα απολύτως και την άλλη λέω όχι, η ζωή είναι τέλεια και έχω πολλά ακόμα να μάθω, να αντιμετωπίσω, να παλέψω!


Η αιτία είναι η ψυχή μου! Είναι ανήσυχη! Χρόνια τώρα! Ο πατέρας μου, ο αυστηρός και φωνακλάς πατέρας μου, η αιτία των πάντων, μου έλεγε, ότι βιάζομαι, ότι τρέχω να πιάσω τη ζωή και ότι αυτή είναι άπιαστη! Είχε δίκιο για όλα! Εκτός από πολλά άλλα, γιατί ουδείς τέλειος, δε λέτε και εσείς??

Θέλω να ζήσω έντονα, θέλω δράση, περιπέτειες, όμως θέλω και ηρεμία, γαλήνη, ησυχία, γιατί η φασαρία, μου προκαλεί κάτι στο νευρικό το σύστημα, ταράζομαι τόσο, που μπορεί να κάνω και φόνο! Κάπως έτσι νιώθω!! Για τόσα νεύρα!! Όμως cool, βαθιές ανάσες, ψυχραιμία, δεν αξίζει, όμως ίσως και να αξίζει, γιατί πρέπει να ξεσπάσω, πρέπει να είμαι γνήσια, πρέπει να είμαι αληθινή!

Μου αρέσει να δουλεύω, ασχολούμαι με τόσα πολλά πράγματα καθημερινά, που πραγματικά απορώ και εγώ με τις δυνάμεις μου, με τις αντοχές μου και με το μυαλό μου, που τελικά κόβει και παρά κόβει και ίσως θα μπορούσα να γίνω κάτι άλλο στη ζωή μου, όμως πάντα προτιμούσα τις κοπάνες, τους έρωτες και τις τρέλες! Γιατί η ζωή είναι μια για να τη χαραμίσω πάνω από τα βιβλία! Ναι στη μόρφωση, ναι στη πρόοδο, ναι στην εξέλιξη, αλλά τελικά ακόμα και για όλα αυτά, ο καθένας έχει τη στιγμή του!
Έμαθα να διαβάζω και να γράφω ελληνικά, μέσα σε 15 ημέρες, αλλιώς θα έπρεπε να ξεκινήσω το σχολείο ξανά από την αρχή! Γιατί έτυχε να ζήσω στο εξωτερικό για κάποια χρόνια και όταν επέστρεψα δεν ήξερα τίποτα! Ξένη γλώσσα τα ελληνικά! Και σήμερα είμαι εδώ, γράφω για εμένα, για εσάς, για όλη την υφήλιο και συγκινούμαι, μόνο με τη σκέψη.. Είμαι άξια! Τα κατάφερα! Πρέπει να βελτιωθώ και θα το κάνω! Γιατί μου αρέσει.. Τόσο απλά!

Είμαι ανήσυχη ψυχή! Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι αρκετά! Θέλω περισσότερα! Και έχω ανάγκη από εκείνη την ανταμοιβή του σύμπαντος! Πρέπει και εγώ να ακούσω ένα μπράβο, μια καλή κουβέντα, κάποιον να πιστέψει σε εμένα, να μου προσφέρει, αυτά που προσφέρω καθημερινά.. Ψάχνω εκείνο το μαγικό σημείο, που θα με κάνει να αράξω, όμως όχι να κοιμηθώ! Θα ξυπνήσω ακόμα περισσότερο και εκεί είναι που γίνονται τα θαύματα!! Πιστεύω, στη μαγεία του κόσμου, της ψυχής, γιατί είναι μοναδική και ανήκει στο καθένα από εμάς ξεχωριστά!

Ναι είμαι πολύ ανήσυχη ψυχή, ακόμα και στον έρωτα! Εκεί έχω χάσει κάθε επαφή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας! Εκεί συμβαίνουν απίστευτα πράγματα, μοναδικά, αξεπέραστα, που μου προκαλούν από τη μια να νιώθω την απίστευτη αγάπη, τον ατελείωτο τον έρωτα, εκείνο το πάθος που με καίει κάθε φορά, αυτόν τον κ. Έρωτα που λέμε συνεχώς και διαρκώς και από την άλλη δε θέλω! Μου κάνει κακό! Με φθείρει! Μου τρώει το σαράκι! Με φέρνει αντιμέτωπη με το χειρότερο τον εαυτό μου, τη κακιά τη μάγισσα, που …αν μπορούσα, θα σε έκανα βάτραχο για πολύ καιρό.. Μέχρι να μετανοήσεις αληθινά για όλες σου τις κακές τις πράξεις…!! Δε ξέρω τι μου συμβαίνει! Πραγματικά! Το έχω χάσει εντελώς το παιχνίδι! Θα τη βρω όμως την άκρη του νήματος, γιατί δεν είμαι από τις γυναίκες που παρατάνε τα όπλα τόσο εύκολα! Άλλωστε τα δύσκολα μου αρέσουν, τα γουστάρω πολύ, αλλά εδώ έχει παρατραβήξει το κακό, δε λες και εσύ??

Είμαι ανήσυχη πολύ, τόσο πολύ που δε ξέρω.. Τίποτα πια.. Μιλάω με τη διαίσθησή μου και προχωράω και ότι προκύψει…
η νεκροψία θα δείξει τελικά.. χα χα χα !!

magicfariel