Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Πόσο θα ήθελα .. αχ πόσο..!!

Πόσο θα ήθελα δίπλα στη θάλασσα να ξυπνήσω, να κοιτάζω το απέραντο γαλάζιο, που τόσο πολύ λατρεύω.. Να πάρω βαθιές ανάσες, να τεντώσω τα χέρια ψιλά και να χαμογελάσω, αφού θα είμαι στο παράδεισο, σίγουρα πράγματα!!

Πόσο θα ήθελα, να
μην έχω τίποτα απολύτως να σκεφτώ και όλη την ημέρα να πλατσουρίζω, με το καταγάλανο νερό...

Με ξεσήκωσε ένα τραγούδι, πρωί-πρωί και τώρα στη παραλία θέλω να τρέξω, η τρελή..!!

Αχ πόσο θα ήθελα να είχα εκείνη τη χήνα τη χρυσή, νομίσματα να μου βγάζει κάθε μέρα η καρπερή!! Να μη χρειαζόταν να δουλέψω ξανά και όλη την ημέρα να αγναντεύω στο πουθενά!!

Πόσο θα ήθελα, να ξυπνούσα εκεί δίπλα στο γαλάζιο, τα ψαράκια να βλέπω να κολυμπούν και εγώ να προσπαθώ με τα χέρια να τα πιάσω..!!

Είμαι ακόμα κοριτσάκι, μικρό και παιχνιδιάρικο και με τα νερά μου αρέσει να παίζω χρόνια τώρα, τι να κάνω και εγώ το άτιμο..

Αχ πόσο θα ήθελα να ήσουν και εσύ εκεί, κάστρα στην άμμο να χτίζαμε κάθε μέρα ξανά απο την αρχή...

magicfariel