Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ναι.. είμαι Παραπονιάρικο Μωρό..

Όταν κάτι δε μου αρέσει,
το δείχνω αμέσως, σε χρόνο ρεκόρ!
Γκρινιάζω, κλαίω, χτυπιέμαι,
διαρκώς παραπονιέμαι..

Όχι δε θα
το κρατήσω μέσα,
θα σκάσω, στο λέω μπέσα!

Καλύτερα να πέσεις εσύ κάτω,
παρά εγώ να θέλω να πεθάνω!

Δεν είναι καν έτσι, η αλήθεια αυτή είναι, τουλάχιστον ας τα γράφω,
μπας και τα πιστέψω,
τέτοια που είμαι!


Παραπονιέμαι, συνεχώς και κάθε μέρα,
γιατί αυτό που βίωσα,
δεν υπάρχει πουθενά στα γραμμένα!

Σα τη σαύρα γίνομαι και εγώ,
αλλάζω διαθέσεις και χρώματα, στο λεπτό!

Πού να ζητούσα και τίποτα διαμάντια,
αλλά προτιμώ άλλα πράγματα η κάργια,
υλικά αγαθά έχω μπόλικα και μου ανήκουν
το σεβασμό και την αγάπη σου ποθώ
αλλά τελικά ίσως να μη μου αξίζουν..

Και πάλι παραπονιέμαι, γιατί είμαι τέτοιο μωρό,
που το πλήγωσες όσο τίποτα άλλο στο κόσμο όλο!

Αυτή τη φορά τίποτα δε θα σου πω,
γιατί αξίζω περισσότερα,
από αυτά που μου προσφέρεις, θαρρώ..

Όνειρα Γλυκά κύριε Έρωτα..

magicfariel