Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Μου Έχεις Τρελάνει το Μυαλό..!!

Θα με αφήσεις, να συγκεντρωθώ? μου το έχεις τρελάνει το μυαλό.. Μη με βασανίζεις έτσι, σε εκλιπαρώ!
Σταμάτα
μάγια να μου κάνεις,
δε πιάνουν αυτή τη φορά,
σε σκέφτομαι να το ξέρεις,
όμως σου κάνω νάζια, τρομερά!

Το μυαλό μου έχω χάσει, γιατί σκέφτομαι εκείνο το βράδυ,
όχι αυτό που έχει ήδη περάσει, αλλά αυτό που θα με προσπεράσει..
Το σωστό είναι να είμαι και εγώ εκεί,
το λάθος ήταν που δεν ήρθες εσύ εκείνη τη στιγμή..
Τώρα θα ήταν όλα μέλι γάλα,
αλλά σου αρέσουν τα προβλήματα τα μεγάλα..


Εκείνα που τα πάθη ξυπνούν και τα λάθη γυρεύουν,
αχ σταμάτα σε παρακαλώ,
χάνω το μυαλό μου, κάθε ώρα και λεπτό!

Την απάντησή μου ήδη τη γνωρίζεις,
λάθος στάση κρατάς,
καιρός εσύ να υποχωρίσεις
και να μου δείξεις πόσο με εκτιμάς!!

Δυο νύχτες ακόμα και αγωνιώ για κάτι τελικά που δε θα το ζήσω,
απλά θα το ονειρευτωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos