Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Μια Προσευχή στο Φεγγάρι θα κάνω..!!

Θα κοιτάξω απόψε τον ουρανό
και θα προσευχηθώ
να σε ανταμώσω στο όνειρο ξανά
τα δυο σου μάτια να δω τα λαμπερά!

Αχ πόσο
πολύ Σε Αγαπώ,
θα στο λέω συνέχεια αυτό!
Σε θαυμάζω ακόμα πιο πολύ.,
θα μου το δώσεις επιτέλους εκείνο το φιλί?



Κοιτάζω τα άστρα και προσεύχομαι,
να πέσει ένα πέσει ένα πάνω στη γη,
εσένα να μου φέρει,
ότι θέλω αληθινά στη ζωή αυτή!

Με απαρνιέσαι συνεχώς,
όμως ευτυχώς που υπάρχει και ο ουρανός,
τις ευχές μου να μοιράζω,
και εσένα να προστάζω!

Με τρόπο μαγικό,
στέλνοντας εκείνο το πέπλο, το απαλό,
να σε χαϊδεύει κάθε βράδυ
και να σου φωτίζει το σκοτάδι!

Φεγγάρι μου λαμπρό
και άκρως μαγικό,
στείλε το σήμα σου ξανά,
στον άντρα που αγαπώ και γυρεύω φανερά!

Πες του το μυστικό μου,
ότι τον Αγαπώ,
και ότι μακριά του δε θέλω να ζήσω,
ούτε λεπτό!!

magicfariel

Φωτογραφία από janrye από το Pixabay