Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Με ένα βάρος στη καρδιά θα κοιμηθώ απόψε..

Όσο περνάει η ώρα και σκοτεινιάζει έξω,
ένα βάρος με πλακώνει όλο και πιο πολύ,
γιατί δε ξέρω,
όμως σίγουρα πάλι
για όλα φταις εσύ!

Δε χαμογελώ, γιατί δε βρίσκω την αιτία,
ούτε όρεξη έχω για να δω καμιά ταινία.!

Βαρέθηκα, κουράστηκα, αντοχές δεν έχω,
θέλω να φύγω, να χαθώ, να σε ξεχάσω,
να σου πω, άλλο δε τη παλεύω!

Είτε υπάρχεις, είτε μη,
μόνο φέρνεις τη καταστροφή
αφού κρύβεσαι συνεχώς
λες και θα σε φάει το λαμπερό το φως!


Πάλι μου μαύρισες τη ψυχή,
το γιατί, δε ξέρω, γιατί!
Δεν έχω κάτι άλλο να σου πω,
ελπίζω να περνάς καλά εκεί που είσαι,
τώρα λέω εγώ..!!

Με εκείνο το βάρος, θα κοιμηθώ παρέα απόψε,
κάποιο κακό θα έχω κάνει στη προηγούμενη ζωή,
δε πειράζει, θα το πληρώσω το τίμημα μωρό μου,
γιατί αυτό είναι γραμμένο πάνω στο χαρτί..

magicfariel