Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Το Σταγονόμετρό μου, Τα Συναισθήματά μου!

Πόσο εγωιστικός που φαντάζει ο τίτλος
και πόσο ψυχρός,
όμως είναι η αλήθεια αυτή μωρό μου,
την αγάπη μου, δε τη μοιράζω
οπουδήποτε και σε όποιον βρω!

Κρύβω και εγώ εκείνο το παλάτι της παγωνιάς, και τίποτα δε δίνω πίσω, αν δε το νιώσω μονομιάς!

Το Σ’Αγαπώ, δε το λέω,
δε μου αρέσει και πολύ,
περισσότερο με πνίγει,
και μου θυμίζει αιώνια δέσμευση!

Όμως στη περίπτωσή σου
είναι βάλσαμο καρδιάς.,
αφού το νιώθω ως τα βάθη,
εκεί που εσύ, ποτέ δε θα πας!

Όχι γιατί δε σε αφήνω,
αλλά γιατί δε το θες εσύ
μου αρέσει να σου το λέω
και ας σε πνίγει και εσένα πολύ!

Είμαστε σχεδόν το ίδιο,
και αυτό με ενθουσιάζει πιο πολύ,
μη νομίζεις όμως, ότι υπάρχουν και άλλοι,
που να θέλω να τους δώσω εκείνο το φιλί!

Το σταγονόμετρό μου είναι ακριβείας
δε σκορπά τίποτα, άνευ λόγου και αιτίας!


Μια σκύλα, ψυχρή και φωνακλού μπορεί να είμαι
όμως όταν σε βλέπω, λιώνω, σβήνω, χάνομαι
φεύγει, η λαλιά μου και δε ξέρω ποια τελικά είμαι..??

Σου θυμίζω, την αγάπη μου,
δε τη μοιράζω από εδώ και εκεί,
για αυτό ξεκίνα να την εκτιμάς,
ακόμα πιο πολύ..

Μάγε μου Εσύ..!!

magicfariel