Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Είσαι το Σκοτάδι και είμαι το Φώς!

Κάθε φορά που στο σκοτάδι βυθίζεσαι,
πέφτεις μέσα στα βαθιά
και έρχεται το φως μου να σε επαναφέρει,
πίσω, στα
λαμπερά!

Κάθε φορά που ξεχνάς το σκοπό σου
έρχομαι εγώ
για να σου τον θυμίσω, φως μου
να σου πω, πόσο καλός είσαι σε αυτό!

Έχεις εκείνη τη μαγεία, τη φοβερή
όμως κατά καιρούς τη χάνεις και γίνεται άκρως σκοτεινή!


Δε βλέπεις τίποτα μπροστά σου
πέφτεις σε εκείνο το μαρασμό
όμως δικό σου είναι το λάθος
αφού πλέον ξέρεις τι είναι το σωστό!

Θα σου φωτίζω το δρόμο παντοτινά
σα νεράιδα που είμαι ξέρω και εγώ μερικά κόλπα μαγικά
..άνοιξε τα μάτια σου και δες πια είμαι..!!

Είσαι το σκοτάδι και είμαι το φως
να δεις την αλήθεια, έφτασε ο καιρός
πάντα κάπου στο βάθος,
θα βρίσκομαι εγώ
να σου κρατώ το χέρι, να σε παρηγορώ!

Μη με περάσεις όμως για πυγολαμπίδα
η δική σου ενέργεια είναι η μοναδική ελπίδα
στο κόσμο όλον αυτό
που τον έχεις φτιάξει πολύ ξεχωριστό..!!

magicfariel