Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Έχω και εγώ Δυνατή Ψυχή..!!

Δε ξέρω γιατί το σύμπαν μου έχει σκοτεινιάσει, έτσι ξαφνικά,
Σκορπιός δεν είμαι, ούτε έχω βάσανα πολλά!

Σκέφτομαι να
τα παρατήσω, την ησυχία μου να ξανά βρω,
όμως όχι δε θα λιγοψυχήσω, επειδή δε με αγαπάς, αγόρι μου κακό!

Με πολεμάει η αύρα σου,
αντιστέκεται και αυτή,
νομίζω κάνει καλό αυτό το γιατροσόφι
έχει αρχίσει και κάνει δουλειά καλή!

Βλέπεις, έχω και εγώ δυνατή ψυχή,
είναι όμως πάνω από όλα αγνή,
γιατί το λευκό νικάει τα πάντα,
όσο και αν μας αρέσουν εκείνα τα σκοτάδια!!

Η ψυχή σου είναι μαύρη,
είναι ένα σου προσόν και αυτό,
όμως δε με τρομάζει,
γιατί όντως πολύ σε αγαπώ!

Το παρελθόν σου δε με νοιάζει
έχω και εγώ από αυτό
έλα να τα σμίξουμε
να κάνουμε εκείνο το χαμό!!

Η ψυχή μου, είναι ίδια με τη δική σου
όμως από κάτω κρύβει το λευκό
γιατί μόνο αυτό μας σώζει
αγόρι μου αμαρτωλό..!!

Καλημέρα κύριε Έρωτα..

magicfariel