Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Όπου και αν Κοιτάξεις..!

Όπου και αν κοιτάξεις,
θα δεις κάτι από μένα,
δε το περίμενα ποτέ,
και σίγουρα δεν έχει γίνει εσκεμμένα!

Όμως έτσι είναι η ζωή,
πολύ μυστήρια και
μαγική
υπάρχει και αυτό το Κάρμα
άντε να ξεμπλέξεις μετά από το δράμα!

Όπου και αν κοιτάξεις, τα μάτια μου θα δεις,
πράσινα και λαμπερά,
να λιώνουν για σένα,
έτσι τρυφερά και πάνω σου καρφωμένα..

Το αθώο γίνεται και πονηρό
και όσο και αν αντιδράς
εγώ περισσότερο σε θέλω
γιατί το βλέμμα αυτό, είναι πολύ μοναδικό
στο κόσμο όλο!

Όπου και αν κοιτάξεις,
τα λόγια μου θα βρεις
αυτά για να διαβάσεις
και να απογειωθείς!

Το μυαλό σου χάνεις κάθε φορά
είμαι σίγουρη,
όμως συμβαίνουν και αυτά!

Χαμογέλα, ζέστανε τη καρδιά σου μπορείς
και βρες το χρόνο και έλα να με βρεις
έχω πολλά ακόμα να σου πω
και να σου διηγηθώ!

Αν πάλι προτιμάς να κοιτάς,
δε πειράζει,
εγώ θα σου τα γράφω
και ας μη με αγαπάς
πλέον έχω μάθει..

Καλό Βράδυ κύριε Έρωτα..

magicfariel