Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Μη μου ζητάς συγγνώμη με το μυαλό..

Σε νιώθω κάθε ώρα και πιο πολύ,
το ξέρω πως είσαι εκεί
τρόπο να μου ζητήσεις συγγνώμη ψάχνεις
όμως δύσκολο πολύ για να το πράξεις!

Τη διώχνω πίσω
τη σκέψη σου,
έτσι όπως είναι της γυρίζω τη πλάτη
γιατί και αυτό μια τιμωρία είναι!

Μη μου ζητάς συγγνώμη με το μυαλό
δεν είμαι δα κανά κουτό,
μπορεί πολύ να σε αγαπώ
αλλά αυτή τη στιγμή στο ξανά λέω, σε μισώ!!!

Βρες άλλο τρόπο πιο επικοινωνιακό,
πιο ζεστό και άκρως τολμηρό!
Ξάφνιάσε με, εντυπωσίασε με,
κάνε με να αλλάξω γνώμη,
γιατι η αλήθεια είναι πως τίποτα δε σε σώζει!

Μη μου στέλνεις καπνούς,
δεν είμαστε ινδιάνοι,
δε ξέρω από σήμερα Μόρς,
ούτε αυτό πιάνει!

Κάνε μια φορά μια πράξη καλή στη ζωή σου
ξέχνα το κακό παιδί και πάρε με μαζί σου..

Αν σε συγχωρήσω πρώτα..

magicfariel