Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Τα Λόγια μου, οι Πράξεις σου!

Και θα κλείσω με κάτι ερωτικό από αυτά που μας αρέσουν όμως το κλίμα είναι λίγο θλιβερό, ίσως και να πονέσουν!

Κύριε Έρωτα, τι έχεις πάθει μήπως σε
χτύπησε κανείς?
Κάτι μπορεί να έχω μάθει, έλα πες μου, μη τρέξεις να κρυφθείς!

Τα λόγια μου στάζουν απόψε φαρμάκι και φταις εσύ, μόνο εσύ, θα το πιω εκείνο το ποτάκι και σκέφτομαι να πάρω εκείνη την απόφαση!

Εγώ όμως μόνο παρλάρω, για ακόμα μια φορά, λόγια συνεχώς τα γράφω και εσύ κάπου ατάραχος να με κοιτάς!

Τα λόγια μου, οι πράξεις σου,
αφού πάλι κάπου θα με χτυπήσεις
θα με πονέσεις, τόσο δυνατά
που σέκος θα με αφήσεις!

Αυτά κάνεις εσύ, κύριε Έρωτα, σκληρέ μου άντρα
έχεις εκείνη τη τεράστια υπομονή και συνηθίζεις να αποφεύγεις τα λόγια τα σταράτα!

Θα σε πονέσω όπως με πονάς
με την αδιαφορία
στο τέλος πάντα εσύ με νικάς
όμως αυτό είναι μια άλλη ιστορία..!!

Όνειρα γλυκά.. και σκεπάσου.. μη κρυώσεις άλλο.. τόση ψύχρα δα.. ττς ττς ττς …

magicfariel